وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی
وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی

لی خمسةٌ


با صـــــــــــــدقِ ایمان با صفا می گویم از ژرفای جان

با ضرس قاطع بی امان دارم شــــــــــــعاری بر زبان

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


جانم بیا با ما بگو با شــــــــــــــــــــوق و با رغبت بگو

با صـــــــوت زیبا هم بگو بی ترس و بی خجلت بگو

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


فرمان ز احــــــــمد میبرم، من در رهش جان میدهم

از بهر خوشـــــــــــــــنودی او، فرمان ز حیدرم میبرم

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


با ذکر یا زهرای خود، با مصـــــــــــــــــطفی با حیدرم

هم با حســـــــــن هم با حسین با ذکرمادر  مادرم

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


با ذکر حیدر حیدرم با شور صـــــــــــــــــــــفدر در سرم

با حب زهـــــــــــــــــرا و علی من جرعه نوش کوثرم

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


دل بر حسن جان بسته ام من با حسین پیوسته ام

از دشمنش دل خســـــته ام از غیر او بگسسته ام

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)


بر مصطفی، بر مرتضی، بر آل پیغمبر قســـــــــــــــــم

هرگز مبرٌم من ز این اهل کســـــــــــــــــا تا زنده ام

لی خَمســـــــــــــــةٌ اُطفی بهم حرّ الجحیم الحاطمة

المصـــــــــــــــطفی و المرتضی و ابناهما و الفاطمة


ای جان من ای جان من ای جان و ای جانان من (2)

    

دوم دیماه 1392


تصویر از سید علی عصاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد