وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی
وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی

شعر امام رضا علیه السلام


    ****زیارت ثامن الحجج علیه السلام****  


دعوتم کردی رضـــــــــــــــاجان آمدم 

با قدم نی بلکــــــه با جان آمــــــــــدم  


با هزارن شـــــوق و مـــــــــیل و آرزو

تا بگیرم فیض و غفــــــران آمــــــدم


از وطن تــا تــوس و مشهد بی امـــــان 

بهــــر پابوسی جــــــــــانان آمــــــدم


ای بســا مــردم که یک حج می روند

من به یـک باره هــــزاران آمــــــدم


من به امیدی که در هنگام خــــــوف

تو بگـــیری دست یاران آمــــــــدم


ســـــــــــاده نبود نیل بر فردوس حق

 من بدین سامان به رضـوان آمــــــدم


بهـــر خوشنودی فرزندت جــــــــواد(ع)

من به رغبت تا خراســـــان آمــــــدم


سر چه  دارد  ارزشــــــــی در راه تو 

تا که قربانت کنم جــــــــان آمــــدم


باره ها مشمـــول لطفت گشـــــته ام

این سفر با عزم چنـــــــدان آمـــدم


شعر مخلص شعر ساده با صفاست

 تا دهی آن رفد* شــایان آمـــــدم


 فا عــــلاتن فاعـــــلاتن فاعــــــــــلن

 فا عــــلاتن فاعـــــلاتن فاعــــــــــلن


مهر 1382

*رفد : جایزه  


نظرات 3 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام،وخسته نباشید،اشعار بسیار زیبایی بودند،

سید محسن احمدزاده یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.emam8.com

با سلام
طبق قولی که دادم به وبلاگ شما هم اومدم و مطالب زیبای وبلاگتون رو مرور کردم.
اشعارتون خوب و سنگینه .
این هم ناشی از تجربه بالای شماست.
راستی امشب حرم بودم و نایب الزیاره شما.
التماس دعا
سید محسن احمدزاده
خدمتگزار شما در سایت امام هشت

با سلام متقابل
از اینکه به خاطر مشغله های کاری پایان سال با کمی تاخیر تشکر خودم را ابلاغ می کنم پوزش می خواهم و حلول سال جدید که با نام و یاد بی بی دو عالم حضرت صدیقه کبری آغاز میشود را به شما تبریک عرض نموده و برای شما در سایه توجهات چهارده نور مقدس از باری تعالی سعادت و موفقیت مسئلت می نمایم.

حسام نصر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

انشاالله به نیابت از شما این شعرا مشهد میخونم خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد