وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی
وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی

غزل پرپرواز

انگار که در من پــــــــــر پــــــــــرواز نباشد
زیرا که مـــــــرا یاور و انبــــــــــــــــاز نباشد

چندی است که از پیش من آن عامل تسکین

رفته است و مرا حال خوش وســــــاز نباشد

بر گرد و بیـــــــــا نــــزد من ای یاور دلسوز
چون غیر تو ام غم خور وهمـــــــراز نباشد

گل ها همه جمعندبه اطــــــراف و لیکن
در عشق وصــــفا چون تو یکی ناز نباشد

مخلص که نهد پای به کاشانه شــــود زار
زیرا که در آن مو نس ودمساز نباشــــــد

آذر94ایام اربعین
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا پروانیان چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ق.ظ http://http://parvanian.blogsky.com

عرض سلام و ادب محضر شما شاعر گرانقدر
بنده محمد رضا پروانیان هستم ممنون که از وبلاگ بنده دیدن کردید اگر خداوند قبول کند بنده هم مداح و یا بهتر ذاکر اهل البیت هستم اهل اصفهانم از اشنایی با شما بسیار خرسندم و سعدتی شامل حال من شده با اجازه اشعار زیبای شما را در وبلاگ درج خواهم کرد تشکر از جنابعالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد