وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی
وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی

غزل امام رضا علیه السلام

همچو کبوتر حـــــرم _سوی رضا آمــــده ام
سوی ولی نعمت خود _مثل گدا آمـــــده ام
بال زنم دور حرم_لب به سخن باز که من
روی به درگاه رضـــــــا_بهر نوا آمــــــده ام
از همه جا از همه کس _قطع رجاکردم و من
با دل پر شور و شعف _بین به کجا آمده ام
بر در سلطان سخا _بحــــــــر کرم معدن جود
بهــر دعا بهــر هدا_بهــر عطا آمـــــــــده ام
جنت و فــــــردوس بود _بقعه و در بار رضا
بر در رضوان خـــــــــدا _من به صفا آمده ام
حصم چو بندد ره حج _می ندهم غصه به دل
چون که ز درگاه رضا _سوی خدا آمــــده ام
فلک نجات است و امان _درگه آن شمس ضحا
روی به گشتی نجات _بهــــــــــــر بقا آمده ام
"مخلص "در بار تو ام _ای شه و من هم چو گدا
با دو جهان خواسته من _سوی منا آمده ام
              یاد بود زیارت در روززیارتی آقاو مولایم حضرت ثامن الحجج علیه السلام
فتح الله آقاخانی (مخلص)
5شهریور 95
23 ذیقعده
مشهد

نظرات 1 + ارسال نظر
niloo.fh شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:23 ب.ظ http://maloosak.69.mu

روزتون پر از رنگهاى قشنگ، پر از خبرهاى خوب، سرشار از انرژى مثبت، یه عالمه لبخند، خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
98651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد