وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی
وبلاگ اشعار مخلص

وبلاگ اشعار مخلص

گاه سروده های مهندس فتح الله آقاخانی

مناجات با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)


خورشــــــــــید عالم تاب من، ای سرور و سالار من

تا کی بمانی پشــــــــــــــــــت ابر، ای رونق بازار من


ای درد من دوری تــــــــــــــــو، ای روی تو درمان من

تا کی نبینم روی تو، ای مهــــــــــــــــــربان جانان من


در غیبتت ای نازنین,دنیـــــــا ز ظلمت قیــــــــــر گون

بغضم شکسته در گلو اشکم چو سیل از حـــد فزون


من هفــــته را طی می کنم، تا جمعه آیی بر سرم

گر جمعـــــــــه نائی بر سرم چون مرغ بی بال و پرم


یک هفته را طی می کنم، هر لحظه اش یادی کنم

شاید که این جمــــــــــــعه دگر، با دیدنت شادی کنم


در انتظارم بشـــــــــــــــــنوم، آن صوت روح افزای تو

یک جمعه از بیت الحــــــــــــــــرم، از مامن و ماوای تو


یک فرصتِ دیدار تو، تا آســـــــــــــــــــــــمان بالا برد

این "مخلص" بیچاره را، تا کهکشـــــــــــــــــان بالا برد


لایق شــــــوم من گر شبی، بر دیدنت ای مه جبین

بر خاک در گاهت بسی،صورت بســـــــــــایم بر زمین


ای با وفا رحمی نما، بیمار خود را شـــــــــــــاد کن

با یک عیادت لحظه ای او را ز غـــــــــــــــــــــم آزاد کن


توفیق اگر یارم شـــــــــــــــــــــود، رویای گلزار رخت

اشک از بصر سر می دهم، از شـــــــــوق دیدار رخت


بر چهره ات دوزم نظر کامم شــــــــود همچون شکر

با دیدن همچون گلی با چهره ای همچون قمــــــــر


سرمه کشـــــــــــم بر دیده ام با یک نظر از روی تو

روشن کنم من دیـــــده ام با  صورت دل جـــوی تو


یک فرصت دیدار تو، بر مادرت زهــــــــــــــــــرا قسم

بر عرش بالایم برد، بر روز عاشـــــــــــــــــــــــورا قسم


خورشـید عالم تاب من، ای سرور و سالار من

تا کی بمانی پشــــت ابر، ای رونق بازار من

ای درد من دوری تــو، ای روی تو درمان من

تا کی نبینم روی تو، ای مهـــربان جانان من

در غیبتت ای نازنین,دنیــا ز ظلمت قیـر گون

بغضم شکسته درگلواشکم چو سیل ازحد فزون

من هفته را طی می کنم، تا جمعه آیی بر سرم

گر جمعه نائی بر سرم چون مرغ بی بال و پرم

یکهفته راطی میکنم، هرلحظه اش یادی کنم

شاید که این جمعه دگر، با دیدنت شادی کنم

در انتظارم بشـــنوم، آن صوت روح افزای تو

یک جمعه از بیت الحـرم، از مامن و ماوای تو

یک فرصتِ دیدار تو، تا آســــــمان بالا برد

این "مخلص" بیچاره را، تا کهکشـــان بالا برد

لایق شـو من گر شبی، بر دیدنت ای مه جبین

بر خاک در گاهت بسی،صورت بسایم بر زمین

ای با وفا رحمی نما، بیمار خود را شـــاد کن

با یک عیادت لحظه ای او را ز غـــم آزاد کن

توفیق اگر یارم شـــــــود، رویای گلزار رخت

اشک از بصر سر می دهم، از شوق دیدار رخت

بر چهره ات دوزم نظر کامم شود همچون شکر

بادیدن همچون گلی با چهره ای همچون قمر

سرمه کشــم بر دیده ام با یک نظر از روی تو

روشن کنم من دیده ام با  صورت دل جوی تو

یک فرصت دیدار تو، بر مادرت زهــرا قسم

بر عرش بالایم برد، بر روز عاشـــــورا قسم

دی ماه 1392 


نظرات 3 + ارسال نظر
مشایخی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ http://hms09.blogfa.com

با سلامی دیگر
وبلگ وزین و زیبای شما را به پیوندهای وبلاگم گره زدم تا همواره در خاطرم خرم بمانید و از اشعار زیبایتان فیض ببرم انشالله

مشایخی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ http://hms09.blogfa.com

یک فرصت دیدار تو، بر مادرت زهــــــــــــــــــرا قسم
بر عرش بالایم برد، بر روز عاشـــــــــــــــــــــــورا قسم
-------------------
سلام خدمت سرور گرامی

باور بفرمائید وقتی این بیت آخر سروده جنابعالی را با دقت مطالعه نمودم بغض گلویم را فشرد و بسیار از خواندن اشعار زیبا و پر محتوایتان خوشحال شدم.
خداوند شما برادر عزیز صنعتگر را که بی شک سهم بسزائی در شکوفائی اقتصاد و صنعت کشور دارید در پناه خود محفوظ نموده و لطف شما همواره شامل حال همه مردمان باشد.
شاداب و سلامت باشید.

فتوکده | کارت پستال و سرگرمی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ http://xrl.us/bqdnin

زندگی بافتن یک قالیست،نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط می بافی

نقشه را خوب ببین نکند آخر کار قالی زندگی ات را نخرند !
__________________________________________

ســــــــــلام ، وبـلاگ خــوبی داریــن . خوشــحالـم بهتــون ســـر زدم

ازتـــون دعـــوت میـــکـنم بــه ســــایـت (( فتــوکــــده )) ســر بزنــــید

کارت پستال با قابلیت ارسال - اس ام اس جدید - موزیک های برتر
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
دوسـت داشتیـــد فتــــوکـــده رو در پیـوند هـای وبــلاگ خـود قرار بدید
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
بـــا کــــــارت پســـــــتال و آهنــــگ جدیدی از مجیـــد خراتــــها بروزیم
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
شعر های کوتاه عاشقانه و درخواستی خودتون رو برامون ارسـال کنید
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
اگر دوست دارید در سایت نویسندگی کنید از تماس با ما اعلام کنید

زمینه همکاری ( طراحی - موزیک - اسمس - متن - آشپزی و ...)
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
آدرس بصورت لینک کوتاه گذاشته شده،بعد از ورود آدرس اصلی میبینید
ــــــــــــــ ــــــــــــ ـ ـــــــــ
فتوکده رو میتونید در گوگل سرچ کنید و از گوگل وارد سایت بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد